هایفوتراپی(هایفو) مزایا عوارض و هزینه
نوشته شده توسط : mehdi
فواید هایفو برای صورت دستگاهی برای لیفت غیرتهاجمی صورت و کشیدن پوست صورت و لیفت ابرو است که در آن از انرژی اولتراسوند برای لیفت پوست شل و افتاده استفاده می‌شود.درمان بدون درد و پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت کردن نیست. دستگاه انرژی متمرکز و با شدت بالای اولتراسوند را گسیل می‌کند و بدون برش یا آسیب زدن به سطح پوست به ساختارهای عمقی انتقال می‌دهد. به این ترتیب فرایند کلاژن‌سازی طبیعی در بدن القاء می‌شود. در نتیجه پوست به مرور سفت و کشیده می‌شود و جوانی و شادابی دوران جوانی را بازمی‌یابد.

 هایفو دابلو برای درمان شل شدن و افتادگی پوست به کار برده می‌شود. این دستگاه فوق‌العاده برای لیفت ابرو کاملاً ایمن است، با بالا بردن ابروهای افتاده حالت عبوس و خسته را از چهره می‌زداید و شادابی و زیبایی را به چهره برمی‌گرداند. یک پنجم بیماران بلافاصله پس از درمان متوجه بهبود به دست آمده می‌شوند. نتایج ظرف سه هفته بهتر می‌شود. اما این پایان راه نیست، نتایج پس از سه ماه کلاژن‌سازی باز هم بهبود می‌یابد و پس از شش ماه کاملاً چشمگیر خواهد شد.
آیا هایفو را می‌توان جایگزین لیفت کشیدگی (لیفتینگ) صورت و جوانسازی محسوب کرد؟

افتادگی و شل شدن بافت‌های پیوندی یکی از نتایج بالا رفتن سن و گذر زمان است.

این دستگاه بافت‌های پیوندی شل  شده را سفت می‌کند و باعث بالا رفتن و کشیده و محکم شدن ناحیه‌های شل و افتاده می‌شود. لایه بافتی تحت درمان همان بافتی است که جراح زیبایی آن را در جراحی لیفت صورت یا لیفت ابرو و پیشانی می‌کشد و جابجا می‌کند. بنابراین هایفو تراپی جایگزینی مناسب برای جراحی، به ویژه برای افرادی است که آمادگی انجام جراحی ندارند یا می‌خواهند نتایج جراحی زیبا را بهبود دهند.

. نتایج این دستگاه ماندگار است و هر چند به تدریج آشکار می‌شود، اما چشمگیر و کاملاً رضایت‌بخش است. کارآمدی و تاثیرگذاری ان در جوانسازی صورت به اثبات رسیده است. برای دریافت مشاوره و مطرح کردن سوالات خود در خصوص هایفوتراپی یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۴۲۵۵۵۵۷ – ۰۲۱۴۴۲۰۱۶۹۴ تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی (هایفو) چیست؟

در هایفوتراپی از انرژی مافوق صوت (اولتراسوند) برای نفوذ عمقی در زیر لایه پوست و چربی صورت استفاده می‌شود تا بافت پیوندی به شیوه‌ای ملایم و موثر هدف قرار داده شود. انرژی تولید شده پوست ناحیه مورد نظر را به صورت کنترل شده و در حد پایین گرم می‌کند. این حرارت سلول‌ها را به تولید کلاژن تحریک می‌کند و باعث جوانسازی بافت می‌شود. پوست بالغ پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی دوباره مانند زمان جوانی شروع به فعالیت می‌کند.(فواید هایفو)

الف- اثر انی بلافاصله بعد از انجام ان بصورت لیفت یا کشیدگی صورت دیده میشود 

ب- بعد از سپری شدن چند ماه از درمان به علت کلاژن سازی تدریجی  پوست  سفت‌تر  می‌شود. چشم‌ها جوان‌تر و بازتر به نظر می‌رسد، ابروها بالاتر می‌رود، چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت صاف کمتر و پوست به دلیل بازیابی خاصیت ارتجاعی نرم‌تر و منعطف‌تر می‌شود.

ناحیه‌های قابل درمان با هایفوتراپی

متداول‌ترین ناحیه‌های قابل درمان به روش هایفوتراپی عبارت است از:
ابرو و پیشانی
چانه
گردن
گونه
بخش پایین صورت(فک)
خط فک و غبغب


هایفو پوست صورت جایگزین جراحی نیست و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لیفت گردن و صورت انجام دهند، اما برای جراحی آماده نیستند یا تمایلی به انجام جراحی ندارند.هایفو روشی غیرجراحی برای لیفت است که می‌توان آن را همزمان با دیگر درمان‌های غیرجراحی ضدپیری انجام داد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.
عمق‌های مختلف نفوذ


عمق ۱٫۵ میلی‌متر: درمان در این سطح به منظور روشن کردن پیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه‌ها) و روشن کردن پوست انجام می‌شود. میزان ملانین پس از چهار جلسه درمان‌ هفتگی هایفو در عمق ۱٫۵ میلی‌متر کاهش محسوسی می‌یابد.
عمق ۳ میلی‌متر: گرم کردن بافت در عمق ۳ میلی‌متر عموماً به منظور کشیدن و سفت کردن پوست انجام می‌شود. هایفو در این عمق ناحیه‌ای را هدف قرار می‌دهد که کلاژن ساختاری در آنجا قرار دارد و تولید کلاژن را با تحویل انرژی دقیق تحریک می‌کند.
عمق ۴٫۵ میلی‌متر: در این عمق اثر لیفتینگ به دست می‌آید. سیستم آپونوروز عضلانی سطحی (SMAS) معمولاً در این عمق قرار دارد. لایه SMAS لایه‌ای است که جراح آن را در عمل لیفت محکم می‌کند. بنابراین بیمار در اثر تحریک و کشیدن لایه SMAS در عمق ۴٫۵ میلی‌متری از همان نتایج لیفتینگ برخوردار می‌شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: